zondag 17 oktober 2010

een nieuw begin!

Een nieuwe blog...

Dit heeft als voordeel dat ik er veel meer foto's op kan zetten, op mijn vorige blog was de opslagcapaciteit beperkt. Het is misschien wel even wennen aan de nieuwe lay-out voor de lezers van mijn oude blog, maar ik vind de nieuwe lay-out wel stukken aangenamer dan deze van mijn oude blog :)


Even de daad bij het woord voegen en enkele foto's op mijn spiksplinternieuwe blog plaatsen!
Vanaf nu kan je dus meer beeldmateriaal aanschouwen :) Hier al twee fotootjes van de voorbije week (de rest staat op een andere kodak van Ledovec)

Hieronder zie je een apenbeeldje uit klei, gefrabiceerd door mij. Het was de opdracht in de drawing lesson om een dier van de zoo in klei na te maken. Voor iemand die al lang geen artistieke dingen heeft gedaan, vind ik het best goed, al zeg ik het zelf, ;-) Hoewel iemand dacht dit een hond voorstelde.


En hieronder een foto van ik op een mountainbike, in de omgeving van Ledovec! Het was een mountainbike van een 12-jarige. Hoewel het zadel hoger stond, had ik toch heel wat last van mijn rug, mijn lichaam was net iets te groot voor deze mountainbike:) Maar toch was het plezant, de omgeving is er heel heuvelig en de natuur is prachtig.





Tot gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten